Apropos of the article “Active inquiry of symptomatic respiratory patients: essence of COVID-19 prevention”
Downloads
References
2. Vázquez-González LA, Machado-Rojas MA. La pesquisa activa en la estrategia curricular del estudiante de medicina. Univ Méd Pinareña [Internet]. 2020 [citado 07/08/2020]; 16(3): e552. Disponible en: http://www.revgaleno.sld.cu/index.php/ump/article/view/552
3. Tejera-Concepción J, Iglesias-León M, Cortés-Cortés M, et al. Las habilidades comunicativas en las carreras de las Ciencias de la Salud. Medisur [Internet]. 2012 [citado 07/07/2020]; 10(2). Disponible en: http://www.medisur.sld.cu/index.php/medisur/article/view/2087
4. Vialart Vidal N, Rodríguez López EI, Véliz Martínez PL, et al. Tendencias actuales de programas de estudio de pregrado y posgrado con orientación a la Atención Primaria de la Salud. Educ Méd Super [Internet]. 2016 [citado 07/07/2020]; 30(3). Disponible en: http://scielo.sld.cu/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0864-21412016000300015&lng=es
5. Almarales Pupo B, Lamorú de la Cruz CL, Sondón Almarales D. Tareas comunicativas para desarrollar la expresión oral en estudiantes de Medicina desde la asignatura Medicina General Integral. Corr Cient Méd [Internet]. 2016 [citado 07/08/2020]; 20(2). Disponible en: http://www.revcocmed.sld.cu/index.php/cocmed/article/view/1833
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
All content published in this journal is Open Access, distributed under the terms of the CC BY-NC 4.0 License.
It allows:
- Copy and redistribute published material in any medium or format.
- Adapt the content.
This will be done under the following terms:
- Attribute the authors' credits and indicate whether changes were made, in which case it must be in a reasonable way.
- Non-commercial use.
- Recognize the journal where it is published.
The copyrights of each article are maintained, without restrictions.